satu cerita tentang
Image Hosted by ImageShack.us
By: Kamal Fadhly

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  45  46  47  48  49  50  51  52  53  [54]  55  56  57  58  59  >  >>]    [Archive]
Saturday, 4-Sep-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Kota Bharu

gempak
 
keADILan
View all 8 photos...
pic nih aku tangkap masa aku duk berkonvoi sekeliling kb..malam ahad..dr kul 8 malam sampai le kul 2 pg..happening siot..jalan tu kitaorang jer konker..takut polis nak tahan..jem tahap gaban la kat kb malam tuh..lebey teruk dr kat kl..aku duk pengkalan chepa nak masuk kb ajer dkt 3 jam..padahal jarak 5 km aje



Friday, 3-Sep-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Kenangan lalu memukau kalbu

BAANG
WKY 9604
peristiwa 6 september 2003 takkan ku lupa hingga akhir hayatku..eksiden di flyover berhampiran mid valley..dalam kul 3.10 pagi..after makan2 kat bangsar..masa tuh nak trn ke federal hway ke pj..alhamdulillah..takde ape2 pun dikalangan 10 org yg ikut mase tu


Thursday, 2-Sep-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Putrajaya waktu petang

masjid putrajaya
 
KELANTAN
View all 17 photos...
baru-baru nih aku amik angin petang kat putrajaya..damai dan menenangkan..tak serabut dgn jem jalan..rileks ajer..

so mari la kita berjalan di putrajaya!


Tuesday, 31-Aug-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Bachok->KL

bachok
 
 
View all 46 photos...
balik ke kl semula pas cuti 3 hari..31 ogos 2004


Monday, 30-Aug-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Di tepi pantai yg indah

owh..syahdunya
 
model of the year
View all 13 photos...
heheh...cantik tak time nih..around kul 6-7..secara tak sengaja je gi amik..memula tuh nak mandi..tengok2..geng takde..ramai tak balik kampung..so tangkap pic ajerlah..


[<<  <  45  46  47  48  49  50  51  52  53  [54]  55  56  57  58  59  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net