satu cerita tentang
Image Hosted by ImageShack.us
By: Kamal Fadhly

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 3-Jun-2008 04:00 Email | Share | | Bookmark
Jalan-jalan @ Kedah : Pulau Bunting (1)

 
 
1.5 km kot
View all 6 photos...
Lokasi : Pulau Bunting, Yan (kira-kira 10 km dari pekan Yan)

Diceritakan, asalnya kawasan ni hendak dijadikan sebagai tempat pelancongan/loji petroleum, tapi sayangnya, sehingga kini projek ni masih "terbengkalai"..kalau diikutkan, larangan kepada sesiapa yg. masuk jambatan ni dan Pulau Bunting, tapi ramai je buat selamba..kereta memang takleh masuk atas bridge, just motor aje yg. bleh,so sape2 yang berkereta, kena sediakan stamina yang tinggi utk berjalan di atas jambatan ini(kalau segan nak tumpang moto)..dan ramai orang datang dgn. tujuan memancing..err,nak berjogging pun boleh


Tuesday, 3-Jun-2008 03:15 Email | Share | | Bookmark
Kemunculan Semula

test 1 dan
test 2


Quote:
Setelah lama menanti, kesabaran anda dihargai


Friday, 16-May-2008 22:15 Email | Share | | Bookmark
Pantai Irama

Masuk hari ini sudah 16 May, kurang seminggu lagi 3 bulan tak ambil pape gambar....sabarrrrrrr


Monday, 5-May-2008 04:30 Email | Share | | Bookmark
Kisah di Padang Tok Sheikh

Padang Tok Sheikh
Aku rilek lagi
Aku lagi rilek
View all 4 photos...

Quote:
mereka terkejut melihatkan aksi itu



Quote:
padang tok sheikh, lokasi berlakunya adegan yang agak mengejutkan itu



Quote:
barber masih cool walaupun hatinya gelisah



Quote:
"tak terkata !"


Gambar-gambar lama yang tak sempat nak upload, seperti biasa dah 2 bulan setengah camera aku punah jahanam, tak siap2 lagi... dah nak habiskan sem di Kedah tanpa gambar2 yang best la aku...

Kisah di Padang Tok Sheikh di Gunung Jerai tu terjadi pas kitaorang saja2 buang masa naik ke Jerai, naik motor dalam 20 minit - 30 minit, leh la sampai kat puncak...masa pi ke Padang Tok Sheikh la nampak acara sembahyang meletakkan lilin di sekelilingnya..tu muka pakat gabra abeh


Tuesday, 1-Apr-2008 00:58 Email | Share | | Bookmark
Empangan Teluk Bahang

 
 
 
View all 5 photos...



ramai orang jogging petang-petang kat sini

Selalu gak duk lalu jalan Teluk Bahang - Balik Pulau, kali ni baru dapek singgah amik gambar


[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net